måndag 6 augusti 2012

Lantligt

Semestern gick fort, alltför fort, men jag har tänkt ytterligare en vecka senare i höst, så jag har fortfarande något att se fram emot.

Drygt tvåhundra mil har jag hunnit köra med nybilen. Den är makalöst härlig, grymt snabb, skapligt bränslesnål med tanke på storlek, vikt och prestanda. Samtidigt som den har en riktigt bra väghållning är den otroligt komfortabel, tacka det adaptiva chassit för det.
Jag måste erkänna att det största orosmomentet framöver blir att inte bli av med körkortet...

325'an är nu polerad och städad. Nu ska jag bara ta några färska bilder och lägga ut den till försäljning.

Förra veckan hade vi ett par grabbar från Mockfjärd på "besök". De behövde inte särskilt många timmar på sig så hade de fixat en gärdesgård åt oss.
Snyggt blev det också. Så där lantligt som det ska se ut på landsbygden.
 Nu återstår "bara" att demontera resterna av det gamla Gunnebo-stängslet.

2 kommentarer:

  1. såg det i förrgår, snyggt så det förslår :)

    Fritz

    SvaraRadera
  2. Visst är det. Jag blir mer och mer nöjd för varje dag som går.

    SvaraRadera