söndag 28 februari 2010

Projektet


Ännu en helg med Svenska Cykelförbundet.
Denna gång i Skövde och rådsmöte med Projekt Svensk Cykel.
Samma tid som förra helgen satte jag mig i 325'an och fräste iväg till Örebro, där jag mötte upp Robert och Niklas. Efter att vi parkerat min BMW i ett P-garage satte jag mig i baksätet i Robbans bil och slumrade en liten stund söderöver.

Rådet hade att fortsätta arbetet på sammanställningen som projektgruppen gjort sen förra mötet. Visst hade vi en hel del bra diskussioner, men om man ser till helheten kändes det som om vi inte kom så långt den här gången.
Men hellre att göra något genomtänkt än att hasta igenom bara för att ha något, är min åsikt.
Pluspoäng för maten som serverades, italiensnacket med Glenn och Lena vid middagen och André Myhrer's bronsmedalj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar